Tuesday 14 February 2012

Tak Online :)



Hey readers !

27/2 . tarikh aku pra year exam , hari isnin , perhhh (_ _'') aku tau lama dah tarikh . tapi tapi aku tetap dengan sikap pemalas aku yg tamo study ni hah , serious aku gitau . aku tak tipu punya ! >< aku pun tatau hawad la aku jadi  macam ni . mayb sebab ada wifi . -.-' so , boleh main sepuas-puasnya . kawankawan aku ? hmm , aku rasa dah start study awal tahun lagi pa . cuma aku ja ketinggalan byk . diorang bukan nk heboh2 pun kan kalau diorang baca buku . aku pun kalau baca buku , takkan bgitau org lah . erkk ? XD tapi kalau aku ta baca buku , aku heboh satu kelas . lepas tu cari geng yang mana ta baca buku juga , lepas tu bincang , klau nanti cikgu ada tanya 'kenapa tak baca buku ' takda la kena malahh woo . *aku merapu ja tuh * disebabkn hari exam dah nk datang tanpa diundang , aku buat keputusan aku takan online selama hari peperiksaan dijalankan , dua minggu kut xD tapi kan tapi kan aku tau , aku main cakap ja . esok  aku akan bukak balik online -.-' tapi takpa , sekurang-kurangnya aku mencuba . au harap, selama aku nak   try 'berstudy'  nih. aku tak nak la ingat pasal bi fbi ni lagi . apa ? ohh , facebook la . apa lagi la kan klau bukan pasebook ni XD tapi kan , sebelum nih aku taklah sampai tak pegang buku langsung untuk baca . byk kali dah cuba . tapi setiap kali aku nak rajin , macam2 hal menimpa. nak hang dgn familyla , peningla , tv3/astro ada show yang best-bestla, lapaqla -.- sampai aku pun jadi menggong . . . tapi time berfbi fbi ni blog apa semua, sampai 6jam pun aku boleh bertahan, punyalah tak ngantok, kalau ngantok pun tahan punya tahan . ish2, kalau pegang buku sampai 6jam camtu , perhh, masuk record book la jawabnya XD dekat sekolah lain la cerita. tapi aku tau, semua tu salah aku sendiri, terlalu ikut nafsu. :| syaiton pun dok hasut2 gak ime tuh . okayla , sampai takan ni dah la kot . malas nk cita  pnjang2. mcam la hampa-hampa awak semua ni baca sampai ending kan. tu yang selalu buat aku sedih ni T_T tapi sebelum tu doakan aku sama tau . tak rugi kan ? berlimpah2 lagi pahala kita doakan org untuk kebaikan seseorg yang memerlukan . yedopp ? xD hihi ^^ kdaa muahh pipi kanan muah pipi kiri <3 Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment

Transparent White Star